Vampire

• Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 02-11-2009 21:45:37

Saint Christopher

Administrator

Punktów :   

Protest

Prosze o zapoznanie sie i rozprowadzenie, to moje tlumaczenie (nieoficjalne), a ponizej oryginalny tekst angielski:

Wkrotce bedzie mial miejsce formalny protest na Forum Zewnetrznym. Będzie to list zamieszczony rownoczesnie na wielu forach zewnetrzych BK.

Jeśli ZGADZASZ się z tym protestem – prosba o Twoja pomoc i rozprowadzenie tej informacji po znajomych, także na innych serwerach, także w innych krajach.

Naszym celem jest dotrzec do tak wielu ludzi na tylu serwerach na ile to możliwe, żeby każdy wiedzial o zblizajacym się protescie.

NAGLOWEK: PROTEST PRZECIWKO GAMEFORGE !!

DOSC znaczy DOSC !

My, Gracze BattleKnight mamy dosc niszczenia grywalnosci gry przez GameForge.

Ponizej podajemy to czego domagamy się od GameForge zrobic w rozsadnych ramach czasowych:

Lepiej platne misje
System wojen zakonnych potrzebuje przebudowania do aktualnych scenariuszy wojen – wziety z faktycznie stoczonych bitew... czy to bedzie raport 500 wygranych bitew, czy 50.000 straconych HP... i wygrana odnotowana w rankingu...
Lepszy ekwipunek – my, gracze BK, jestesmy juz zmeczeni tymi rozczarowywujacymi broniami i zbrojami, ktore GameForge nazywa w kolejnych aktualkach „lepszy ekwipunek”... wiekszosc z nas uzywa wciąż ekwipunku sprzed 0.8.4... czasami trzeba pojsc 5-10 poziomow w gore by zobaczyc rzeczy które dorownuja naszym starszym, wciąż uzywanym broniom
Misje Grupowe dla rycerzy powyzej 60lvl... tu nie możecie mieć zadnej wymowki, okazujecie lekcewazenie dla kont weteranow
Ekwipunek dla rycerzy powyzej 120lvl
Chcemy sami mieć mozliwosc zmiany opisow naszych rycerzy
Tlumacze w skrocie: zanim zaczniecie planowac jakies zmiany w grze – porozumcie się z kontami starych wyjadaczy na BK w celu usprawnienia tej listy, żeby uniknac kolejnych nieudanych aktualek. Propozycja glosowania na forum zewnetrznych przed nowa aktualka
Powyzsze problemy powinny zostac jak najszybciej poprawione. My jestesmy Waszym chlebem powszednim... Jeśli nie potraficie utrzymywac waszych klientow szczesliwych, to nie będziecie mieli PLACACYCH klientow do uszczesliwiania

CHCEMY LEPSZEJ OBSLUGI !!!

Jesli nasze postulaty nie zostana spelnione, jako placaca czesc spolecznosci BK przestaniemy kupowac rubiny... oraz powaznie rozwazymy wspolne zaprzestanie gry.

Gracze BK ! Kazdy z Was, który zgadza się z nami proszony będzie o wpis na forum zewnetrzym: „ZGADZAM SIĘ” i ewentualnym komentarzem - po ogloszeniu protestu (jeszcze nie teraz, teraz rozpowszechniamy protest)

Jeśli nie zgadzasz się z protestem – prosimy nie odpisywac, to jest protest, a nie otwarta dyskusja

Ten Protest Przemawia w Imieniu Wielu, Ktorzy Maja Tego Dosc !!

[tlumaczenie: miron -polski s5 aka Punk Floyd -english s5]

There will be a formal protest going on soon in the external boards.

This will be the letter that will be posted on several BK external boards simultaneously.

If you agree with what this protest is about please help us circulate this to other servers in other countrys.

Our goal is to reach as many players on as many servers as we can so that every one knows that the protest will be staged soon.

HEADLINE: PROTEST AGAINST GAMEFORGE !!

ENOUGH IS ENOUGH!

We The players of Battle Knight have enough of gameforge destroying the playablilty of the game.

This is what we the players demand from GameForge to do within a reasonable time frame.

1:Better Payouts from missions

2:Castle War system needs to be rebuilt to an actual order war scenario.... Taken from actual battles ...... either the first order to win 500 battles or the first order to deplete 50,000 health points to win and a win statistic like ranking report (a player has X wins and X losses)

3:Better equipment...... We the players of BattleKnight are tired of these dissapointing weapons and armor you are calling "better" gear....... most of us still have our equipment from before 0.8.4 that is considerably better than our gear selection after 0.8.4 ...... going up 5 or 10 levels should be sufficient to see better gear than what we had before 0.8.4.

4:Group missions for knights above Level 60..... this is just inexscusable and shows the lack of consideration for your veteran accounts.

5:Equipment in the merchant for knights above level 120

6: we want to be able to change our character desciption ourselves

7:Before you even start the process of changing the game you should list all the things you plan on changing, submit that list to the veteran players to refine the list, and then post a poll on the external boards for what all the players would like to see changed based on that list....it will be productive and preventing any failing updates.A working group of veteran players to be attached to the ideas section in external board and to work on sending the ideas to a poll before sending it to the programmers would be best.

8: ALL of these "Bugs" must be fixed... We are your bread and butter ...... if you can not keep your customers happy you will not have any PAYING customers to keep happy.

WE WANT BETTER SERVICE!!

If these demands are not met we as the paying part of the BK community will not be buying gems ..... and will seriously consider to stop playing the game all together.

Every one that agrees with this please reply with "agree" and your opinion on the issue.

If you dont agree please do not reply as this is a protest thread not an open discussion thread.

This protest speaks on behalf of the multitudes that have had ENOUGH!!

http://img143.imageshack.us/img143/4236/sygnaoi5.jpg

Stopka forum

RSS